Zaměstnanecké benefity

Tvoříte nebo upravujete firemní personální program? Zvažujete, jaké mimoplatové výhody můžete nabídnout svým zaměstnancům? Pomůžeme vám se zavedením motivačních a stabilizačních zaměstnaneckých programů. Nenechte si ujít finanční přínos v podobě daňových úlev pro zaměstnavatele i zaměstnance a využijte naši službu OK Optimalizace zaměstnaneckých výhod. S naší jedinečnou službou PRIMA optimalizace zaměstnaneckých výhod vám pomůžeme najít ty nejlepší možnosti využívání daňových výhod v souladu s potřebami a požadavky vaší firmy.

Optimalizace zaměstnaneckých výhod

Co to je optimalizace zaměstnaneckých výhod?

  • Finanční zaměstnanecké výhody jsou výhody, které poskytuje zaměstnavatel mimo plat svým zaměstnancům. Stále více firem oceňuje své zaměstnance formou příspěvků do finančních produktů, nejčastěji na penzijní připojištění a soukromé životní pojištění.
  • Existují další speciální programy, kterými mohou zaměstnavatelé motivovat vybrané klíčové zaměstnance a zohlednit jejich význam pro společnost.

Výhody zavedení benefitů pro zaměstnavatele:

  • motivace pro zaměstnance
  • stabilizace zaměstnanců
  • snížení mzdových nákladů
  • zajištění rizik
  • daňové zvýhodnění

Výhody zavedení benefitů pro zaměstnance:

  • bonus - navýšení platu o příspěvek zaměstnavatele
  • jistota zajištění osobních rizik
  • daňové zvýhodnění

S čím vám pomůžeme?

  • Navrhneme nejvhodnější využití finančních produktů ve vaší personální politice. Vytvoříme pro vás motivační a stabilizační zaměstnanecké programy s využitím daňových zvýhodnění nebo jiné speciální kombinované programy.
  • Ušetříme vám hodně času - máme zkušenosti a vlastní postupy při zavádění koncepcí personálních programů i nových benefitů a při komunikaci s finančními institucemi.
  • Výrazně snížíme vaši administrativní zátěž.
  • Jsme garancí jistoty, že vynaložíte své finanční prostředky v podobě firemních příspěvků do kvalitních a smysluplných finančních produktů.
  • Poskytneme pro vás i pro vaše zaměstnance nezávislé poradenství a servis i pro další finanční služby a produkty.

3 principy spolupráce:

1. Uplatňování individuálního přístupu

Ke každému jednání přistupujeme s maximálním respektováním potřeb a požadavků vaší firmy a firemní kultury. Každá společnost je vnitřní strukturou jedinečná, ať už jde o velikost, ziskovost, počet zaměstnanců či obor činnosti. Podle těchto okolností volíme své postupy.

2. Důraz na ekonomický přínos

Na základě vstupních informací provedeme analýzu a vypracujeme návrh řešení využívání daňových výhod, který bude mít pro vaši společnost co nejvyšší ekonomický, sociální a personální přínos. S vedením firmy pak společně zvolíme optimální postup při zavádění jednotlivých programů.¨

3. Prováděcí strategie a následný servis

Podle zvolené strategie a časového plánu a podle dohody s vedením probíhají další jednání již individuálně s jednotlivými zaměstnanci. Nedílnou součástí našich služeb pro firemní klientelu je dlouhodobé zajištění technického a metodického servisu a následná péče.

Se službou PRIMA optimalizace zaměstnaneckých výhod vám pomůže nezávislý finanční konzultant naší společnosti.